Регулювання ринку
Орган, що здійснює регулювання ринку фінансових послуг — Національний Банк України
Адреса: вулиця Інститутська, 9, Київ, 01601
тел. 0 800 505 240, bank.gov.ua E-mail: nbu@bank.gov.ua
Механізми захист прав споживачів
Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства – гарантійні фонди та компенсаційні схеми, що застосовуються відповідно до законодавства, відсутні.
У випадку наявності скарг на дії компанії або його працівників, Ви можете вирішити питання в порядку позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг, а саме:
Крок.1: Направити скаргу в компанію на адресу електронної пошти: info@pinvest.com.ua або за телефоном в робочі дні з 9:00 по 18:00 (044) 240-01-33, 050 462-01-33.
Також Ви можете направити письмову скаргу на адресу компанії, 04112, м. Київ,
вул. Жамбила Жабаєва, буд. 7
У випадку надходження скарги в електронному вигляді, терміни розгляду і відповіді складають від 10 до 30 днів.
У випадку направлення листа засобами Укрпошти на адресу компанії, терміни розгляду можуть складають до 1 міс.
Крок.2: У випадку неможливості вирішити питання з фінансовою компанію, Ви можете звернутись до контролюючих органів :
— Національний банк України. Адреса для листування: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9; Телефон 0 800 505 240, Розділ захисту прав споживачів на сайті НБУ, E-mail: nbu@bank.gov.ua
— Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Телефони: (044) 279 12 70 – приймальня; (044) 278 84 60, 278 41 70 – канцелярія Електронна пошта: head@consumer.gov.ua Адреса: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1.
Крок.3: У випадку неможливості вирішити питання в позасудовому порядку, Ви можете звернутись з позовом до суду.